diumenge, 3 de gener del 2010

ROCAFORT PER CASAJOANA

Sun, Jan 3, 2010 - 54.76 km [Ciclismo]
54.76 km en 03:10:59 horas a 17.00 km/h

Avui hem estrenat l'any fent una ruta prou dura amb la pujada a Rocafort per Casajoana. D'entrada hem començat a bon ritme per la ruta del Terme però avui hem agafat la variant que ens permet fer el millor tros de la Sèquia, ja què feia molt que no hi passava i es un tros amb molt bon paisatge. Un cop fet aquest petit tram de Sèquia, tornem al camí de sempre que ens porta cap al Parc de l'Agulla. Es un tram pla que ens permet anar a bon ritme. Un cop al Parc de l'Agulla, anem cap als Bombers per travessar la carretera i d'allà seguim la pista que ens porta cap al riu Llobregat. Un cop tirem a la dreta i deixem el camí que ens porta a Sant Benet, ens trobem amb la pista molt enfangada i així arribem a peu de la pujada fins a Rocafort amb un bon ritme de 20 km/h aproximadament.
La pujada fins a Rocafort no la feiem des de fa temps i té alguns trams realment durs, que sumat al fang en els primers quilòmetres, fa que anem molt pessats. Tot i així, l'hem pujat bastant bé i arribem a Rocafort a la hora prevista. Un cop a Rocafort el que queda de ruta és tornar en direcció Manresa seguint la riera de Mura fins que agafem la pista que ens puja fins a la carretera direcció a Navarlces. Aquí hem agafat una trialera que vam fer un vegada en companyia de més gent i la veritat és que m'he liat una mica per trobar per on enganxar la pista que ens baixa fins a Sant Benet. Un cop trobada, veig que vaig just de temps, i per tant, tot i què les cames no tenen masses ganes, cal que apretem per arribar amb una mica de llum a casa. Fem la baixada cap a Sant Benet ràpid i anem seguint el GR4 a bon ritme passant per Torruella i el Pont de Cabrianes per tornar cap a Sallent. Fem la rentada de bici de rigor i arribem a casa gairebé de nit. A veure si arriba ja el bon temps! Avui encara no ens podem queixar, ja què la temperatura era força agradable i portem un bon any en aquest sentit.