dissabte, 9 de gener del 2010

VOLTA SUAU AMB EL FRED!!

Sat, Jan 9, 2010 - 42.16 km [Ciclismo]
42.16 km en 02:20:59 horas a 18.00 km/h

Avui tocava sortida per desafiar el fred polar que diuen que ens acompanya. Fins l'últim moment no m'he decidit a sortir ja què em feia mandra quedar-me glaçat i sortir per res. Però el sol que feia m'ha animat a fer la sortida tot i els -1ºC que marcaven a Sallent. Per tant, ens hem abrigat ben abrigats amb les 3 capes de rigor i al final hem fet tota la ruta amb bones sensacions sense patir massa el fred. Ha ajudat que hem fet una ruta molt planera per tal d'evitar baixades, que son les que realment et deixen el fred a dins.
Així doncs, la sortida ha estat molt planera i amb part d'asfalt per fer-la a un ritme no massa alt i fer uns quilòmetres per estirar les cames.

Avui hem anat cap a Manresa seguint l'asfalt i la ruta del Terme per seguidament anar cap a Torruella i d'allà cap a Sant Benet. He intentat evitar zones de fang però al final ha estat impossible i hem arribat plens de fang. Parada a rentar la Btt obligada. Bé, com deiem, un cop a Sant Benet, s'ens presenta la primera petita pujada que presentava el track d'avui, i pugem fins a Sant Fruitòs. D'allà seguim el camí que ens porta fins a Viladordis i un cop passat les Mercetes, pugem per asfalt fins a la carretera per agafar la pista que ens baixa per darrere dels Mossos fins a la carretera novament. Aquest tros de pujada ha estat la segona i última pujadeta, i per tant, el track ha estat molt suau.
Un cop creuem la carretera tornem a la pista on estavem fa un moment per seguir el camí i creurar la carretera pels bombers, per seguir fent camí fins al Parc de l'Agulla. Allà, decideixo tornar per la ruta del Terme per evitar més fang, però just em trobo amb el pitjor tros possible. Semblava que em quedava a dins del fang!! Bé, aprofitem la riera que creuem per fer-la dos i tres vegades i almenys rentar les rodes i agafem ja l'asfalt que ens durà cap a casa.
Al final, de no sortir a poder fer aquesta sortida, ha estat molt bé, ja què no vull parar gaire. Aquest any intentaré seguir un entrenament més o menys seriòs per tal de fer la Selenika en condicions com a objectiu de l'any. La idea és passar de fer 5 hores a la setmana a més de 10, però encara estic planificant com enfocar l'any.
Finalment, és possible que ens decidim a fer la Hivernal del Bages el proper diumenge i així començar bé l'any amb una bona pedalada que l'any passat ens vam quedar amb les ganes per culpa de la grip.
Així doncs, ens veiem a la Hivernal!