dilluns, 28 de setembre del 2009

TORRE DEL MORO I CASTELL DE BALSERENY

Sat, Sep 26, 2009 - 26.02 km [Ciclismo]
26.02 km en 01:31:43 horas a 17.00 km/h

Aquest disssabte tenia la idea de fer una sortida llarga i bastant dura per fer una mica de test de cara a la Territori Puigcerdà de diumenge vinent. Però al final va anar tot al revés i es va quedar en una ruta molt curta per diferents motius.
El primer va ser que vaig sortir massa tard i ara es fa de nit ja molt més d'hora que fa 15 dies. A part, la zona cap a on volíem anar estava molt negre i amenaçava pluja. Però el més important va ser que volia començar amb una pujada forta que va de Sallent a la Torre del Moro, i les sensacions des de l'inici van ser molt dolentes. No hi havia força a les cames i vaig haver de posar el peu a terra en les rampes més dures. Un cop vaig començar de nou vaig veure que seguien sense respondre i entre això, el fet que feia mal temps i que no anava bé d'hora, em va fer decidir per agafar el camí de baixada cap a Balsereny. Per tant, vaig acabar de pujar la Torre del Moro amb més pena que gloria i cap avall. Allà vaig passar pel Castell de Balsereny per tornar cap a Sallent intentant pujar el ritme. Tot i no anar bé en cap moment, al final la mitja és va quedar en 17.
Tot i això, les sensacions molt dolentes i ara només queda esperar que el diumenge vinent no vagi igual, perquè la pujada a la Masella és molt dura i si les cames no van, patirem.
Per tal de treure el mal gust de boca, aquesta setmana intentaré fer una sortida tot i que pel tema horaris no podrà ser tampoc massa llarga. Però almenys intentarem treure les males sensacions de dissabte per esperar el diumenge amb una mica més d'optimisme.