dilluns, 9 de novembre del 2009

BERGA SANTPEDOR 2009

Sun, Nov 08, 2009 - 55.29 km [Ciclismo]
55.29 km en 03:30:04 horas a 15.80 km/h

Bé, doncs la Berga Santpedor d'aquest any va anar molt bé i la vam poder disfrutar molt més que l'any passat. L'any de més acumulat van fer inclús que anés millor del que esperava. També dir que la KTM va molt i que molt bé i també ajuda.
Vaig arribar amb el meu cunyat a la sortida a les 8.00 aprox, però hi havia bastant cua i no vam sortir ben bé fins a les 8.15 més o menys.
En els primers quilòmetres hi havia bastant acumulació de gent i vam anar fent a un ritme normal. Les pujades del principi fins a Casserres i fins a Serrateix és el més dur de tot el track. A Casserres vam parar només a fitxar ja què la idea era fer-la bastant del tirón si les forces aguantaven, i parar només per picar una mica.
Un cop vam arribar a Viver, tota la resta és molt més fàcil però just en la baixada camí de Sant Cugat, el meu cunyat va punxar i vam haver de fer una parada técnica. Un cop a Sant Cugat, em veia amb moltes forces per acabar la ruta en unes 3 hores 15 min, però el meu cunyat anava tocat i vam baixar el ritme i descansar en algún control per arribar sencers. Així doncs el temps total de bici van ser unes 3h 30 m i el temps total amb descansos i punxada 3h58m.
Aproximadament el meu temps sol hagués estat 3h 15h, i comparat amb les 4h10 de l'any passat,la millora és considerable!!
Un cop a Santpedor, encara faltava tornar cap a Sallent per la ruta del Terme. Asfalt i planer ja què la feina ja estava feta. En total la jornada va sumar 70 quilòmetres.
Fer un esment a què la organització va estar molt bé, sobretot l'arribada i entrega de diploma, molt més ràpid que l'any passat. Felicitats per tots ells!
El track GPS no és el del meu Blackberry ja què estic tenint problemes amb la conexió amb la web, però en definitiva son tots iguals. A part, estic fent proves amb altres aplicacions per veure com funcionen i aquesta de Sportypal sembla molt bona. La recomano per tothom que tingui un mòbil amb GPS (www.sportypal.com)