diumenge, 1 de novembre del 2009

DE NOU PER HORTA D'AVINYÓ, ARTÉS I NAVARCLES.

Sat, Oct 31, 2009 - 48.06 km [Ciclismo]
48.06 km en 02:40:06 horas a 18.00 km/h

Ahir vam canviar una mica el pla de les últimes sortides i vam voler fer una ruta no tan llarga però a un ritme més alt. Vaig decidir fer la volta que ens porta cap a Horta d'Avinyó, Calders, Artés i Navarcles, ja què és un ruta força completa amb dues pujades al principi i un tram final més planer.
Vaig intentar fer-la a bon ritme des del principi i veure com arribaria al final, però la veritat és que vaig poder anar bé tota la ruta, i per tant, em vaig quedar força content.
A part, ahir el dia va ser perfecte, res de vent ni de fang, i temperatura ideal per la BTT.
Al final van sortir 48 quilòmetres a un ritme de 18 km/h que pel perfil del track, està força bé. Ara esperarem al diumenge que ve per repetir la Berga-Santpedor. L'any passat va ser la primera vegada que la feiem i es va fer un pel llarga ja què els quilòmetres que portavem a sobre éren pocs. Aquest any, molt més preparats, espero fer-la més fort i gaudir-la molt més!!!