dimarts, 22 de juny del 2010

SORTIDA PER RELLINARS

Aquesta setmana passada no vam poder fer res d'entrenament degut a problemes personals. Per la qual cosa vam perdre tot el ritme i només vaig fer una sortida per tal de moure les cames. Aquesta setmana reprenem una mica la guia que seguim per tal de tornar a agafar el fil.
La sortida la vam fer sortint de Castellgalí per apropar-nos al Pont de Vilomara i allà agafar pista per entrar el parc natural de Sant Llorenç de Munt. Aquesta pista va fent pujada fins el punt on hem de triar si seguim cap a Vallhonesta o cap a Rellinars. Vaig seguir cap a Rellinars sense saber ben bé cap a on em duia el camí. Va continuar pujant i pujant fins que trobo marques que m'indiquen que anem cap a Casajoana i Rellinars. A partir d'aquí tot és baixada fins al poble. Mai havia fet aquest track i va estar força bé.

Un cop a Rellinars vaig anar a assegurar el tema i vaig fer carretera fins a Castellbell i de Castellbell fins a Marganell. Poc abans del trencall que puja cap a la urbanització trenquem a má dreta i la pista ens porta cap a Castellgalí de nou.