dijous, 31 de desembre del 2009

GAIÀ SEGUINT EL GR4 I TORNADA PEL ROMANIC DE SALLENT

Wed, Dec 31, 2009 - 33.52 km [Ciclismo]
33.52 km en 01:56:59 horas a 17.27 km/h

Doncs acabem de fer ja la última sortida de l'any 2009. La idea era fer una sortida sense massa problemes per estirar les cames després del Nadal. He fet una ruta que només l'havia fet en contrasentit, i ha resultat prou distreta. Sortint des de Sallent agafem el camí que fa pujada cap a Cornet amb les marques del GR4 que van cap a Puigcerdà. Els primer 8 quilòmetres son de pujada i els 2-3 primers bastants durs. Per sort avui feia bona temperatura i ens hem trobat amb poc fang durant tota la ruta. Un cop fet el primer cim, el que queda de ruta és més suau i hem agafat un ritme no massa fort per anar fent sense apretar massa. Com dèiem, un cop fet el cim tenim un tram de baixada fins a la carretera que va cap a Avinyò. Fem un tros i agfem el trencall cap a Cornet. Seguint les pistes del GR4 arribem aviat a un trencall on hem de tirar cap a l'esquerra per anar cap a Gaià. Tenim un altre tram de bona pista que ens porta fins a la carretera de Gaià. Aquest tram es força suau amb pla i baixada. Un cop a la carretera i donat que no hem de parar a Gaià per res, seguim direcció Navàs però per pocs quilòmetres, ja què en res tornem a agafar pista per anar cap a Sallent. Fem un tram que puja fort per conectar amb la ruta marcada del Romànic de Sallent que ens portarà fins a la porta de casa. Aquest tram, molt pla i divertit, una mica enfangat i amb les vaques pasturant pel camí, ens fa acabar la ruta sense massa esforç i en bones condicions.

Anònim ha dit...

el que estava buscant, gracies