dijous, 31 de desembre del 2009

PEDALADES 2010

De cara a aquest any 2010 que tot just comencem, m'he estat mirant a quines proves o pedalades m'agradaria participar. Sé que n'hi ha tantes que és impossible saber de totes i a més tampoc vull anar massa lluny, o sigui que l'area es redueix bastant a provincia de Barcelona amb alguna excepció.
També dependrà molt de si la gent s'anima o no, i per això d'entrada no poso massa pedalades ja què la idea es fer unes 10 durant tot l'any.
El que si que intentaré es fer dues sortides setmanals quan arribin les hores de sol, i qui sap si tres i tot. Ja veurem les ganes que hi ha.
Bé, per ara, el que m'agradaria fer és el següent:
  1. LA DIFERENT: fins al mes de març no tinc previst anar enlloc ja què no tinc ganes de morir-me de fred a primera hora del matí. Sinó, està clar que aniria a la Hivernal del Bages. Per tant, esperarem al març per començar a casa fent la pedalada de La Diferent (www.ladiferent.com)
  2. CABRERES BTT: aquest any espero poder anar al maig a fer la Cabrerés (www.cabreresbtt.com).
  3. LA GALLIFA: aquesta prova es fa al juny i aquest any ens vam quedar fora perquè van fer ple de inscripcions (www.cingles.es)
  4. LA CATLLARAS: aquesta prova té pinta d'estar molt bé i aquest any no me la penso perdre (www.lacatllaras.com)
  5. SELENIKA: donat que aquest any espero atacar llargues distancies, la meva idea es poder fer la Selenika sense massa patiment i acabar-la. (www.selenika.com)
  6. BERGA-BERGA: durant el mes de octubre vam anar a Puigcerdà, però aquest any es possible que ens decidim per provar la Berga-Berga. (www.mussolsdelpedra.cat)
  7. BERGA-SANTPEDOR: Per tancar l'any suposo que farem la clàssica Berga-Santpedor per tercera vegada (www.2x2.cat/BS-2009/index.php).
Això és només un primer planning de pedalades que voldria fer, però n'hi ha moltes més amb les que espero omplir el calendari una mica mes. Llavors sobre la marxa veurem en que es queda, però les que em fan molta gracia son La Catllaràs i la Selenika, ja què no les he fet mai.
Aquesta tarda farem la última sortida de l'any, no massa llarga, per estirar les cames i fer baixar els turrons d'aquests dies.